9. nap: Álca


Cím: Álca


Csapat: Future


Kulcs: Crucio, rosszullét


Figyelmeztetések: OOC karakterek, erotikus tartalom, említés szintjén szereplő halála


Korhatár: 18 és afölött


A mű rövid tartalma: Remus és Andromeda párosítású novella, melyben semmi sem olyan, amilyennek látszik.


Megjegyzés: Köszönöm a támogatást Sasztának és Dianának, utóbbinak a bétázás egy részét, illetve Aidemerának a bétázás másik részéért. Ezenkívül mindenkinek köszönöm, aki számít.


A történet: https://sites.google.com/site/csakegyejszakavolt/

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, kreatív a köbön! Csak így tovább!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves író! :)

    Hát nem is tudom, hol kezdjem. Egyszerűen nem tudok mit írni... Túl jó ez a történet!

    Először is, le kell szögeznem, hogy nagyon kreatív volt az alapötlet, s a megvalósítása is tökéletes volt. Felkeltetted a kíváncsiságunkat, s egészen a történet végéig sikerült megtartanod az érdeklődésünket.

    A szereplőkkel kapcsolatban annyit mondanék, hogy nagyon tetszett a Te Andromedád. :) Remust nem találtam nagyon OOC-nek, valahogy a gyász, ami kiváltotta belőle ezt az egészet természetessé tette, hogy ő ilyen lett. Legalábbis számomra. Tetszett ez az új, szexi és laza Remus, örülök, hogy nem olyan határozatlan egyéniségnek írtad le, mint Rowling. Egy nem tetszett benne, mégpedig az, hogy cigizett. Igaz ugyan, hogy ez tette teljessé a személyiségét, hogy ez ment az új egyéniségéhez, de én nem tudom őt cigivel a szájában elképzelni. Dora karakterével nem volt semmi bajom, bár lehetett volna kissé megértőbb is Remusszal szemben.

    Tehát szereplők: 9 pont

    A Cselekményszálhoz nem tudok sok mindent hozzáfűzni. Minden a helyén volt, az események logikusan követték egymást. Tele volt fordulatokkal, és a prológus egyszerűen zseniális volt, a befejezés meg hihetetlenül frappáns. :) Egy szó, mint száz, a cselekmény teljesen magával ragadt, egyszerűen imádtam olvasni, s szinte olvastatta magát a történeted.

    Ez 10 pontot jelent. :)

    A Kulcsokat tökéletesen beleillesztetted a történetbe, s mindkettőre kellő hangsúlyt fektettél.

    Kulcsok: 10 pont.

    Helyesírási hibát nem találtam, bár lehet, hogy csak azért, mert túlságosan is lekötött maga a sztori. Viszont egy érdekes kifejezést kiemelnék.
    "Arca borostás volt, de ez még jobban kiemelte férfiasságát." Jó, jó, értettem én mire gondolsz, de ez egy kissé félreérthető mondat nem gondolod? :D Vagy csak én vagyok ennyire perverz?
    A történet teljes egészében csodálatos volt, nem tudok rá mást mondani. Egy bajom van csak vele, mégpedig az, hogy túlságosan is rövid volt. :( Úgy olvastam volna még! Nem tudom, így, hogy ilyen rövid, valahogy hiányérzetem maradt. Be van fejezve, ez érezhető, de mégis... Mellékesen megjegyezném, hogy jobban örültem volna, ha egy picivel több érzelmet viszel bele. Nem kellett volna sokkal nagyobb hangsúly nekik, csak... Én jobban szeretek az érzelmeikről olvasni, mint a szexjelentekről. Ez csak az én heppem, nézd el nekem. ^^ Apropó erotikus részek! Nagyon jól leírtad őket, csak gratulálni tudok hozzá!

    Egyéni vélemény: 10 pont

    További sok sikert és magas pontokat kíván: Anonymus

    VálaszTörlés
  3. Kedves Író!

    Ú, meg azta...
    meg össze kéne szednem magam, ha már a kritikára adtam fejem, nevem...

    Mivel anya vagyok, az ilyen fajta szerelmi háromszögek mindig kiborítanak. :(

    Az alapötlet jó, szerintem sem lehet egyszerűen túllépni, túlélni egy gyerek halálát. Hát még ha a szerencsétlent Bella keze is átkozta... Örülhet, hogy nem bolondult meg.
    De őszintén, szerintem ennek a Remus Lupinnek már nincs személyisége, illetve a gyász nem is enyhén skrizofén karakterré változtatta őt.

    Az,hogy szeretőjük van, pótcselekvés, időhúzás.Dora nagyon erőtlen, én sosem tudtam ilyennek elképzelni őt.

    Kulcsok felhasználása:7.
    meg kellett néznem, hogy mi volt az, mert az átokra abszolút nem emlékeztem (holott Bella kedvenc fegyvere); a rosszullét pedig vélhetően Remusnál volt.

    Szereplők: 9.
    Mint írtam, nekem Dora kevés, sosem gondoltam volna ilyen konfliktuskerülőnek.

    Cselekmény: 7.
    Az eleje érthető volt, várható az is, hogy kisétál a házasságból, bele Meda karjaiba. A visszafogadás, aztán az újabb szeretkezés (és a vélhetően vérfarkassá változtatás?) picit sok volt az én ízlésemnek.
    Ha magánál a kihívás alapjánál maradunk, akkor a pár kibékülésével befejeződhetett volna a történet. (mert így most ez nem Dora-Remus szerelem, kapcsolat; inkább Meda-Remus)

    Tetszés:
    kár, hogy nem passzolhatom ezt...
    legyen 8, mert jogod van ahhoz, hogy kilépj a klisékből és másként (jóval tágabban) értelmezz egy kihívást, mint ahogy azt elvárná az olvasó.
    Nem mondom, hogy el fogom újra olvasni, de őszintén gratulálok a bátorságodhoz, amiért előálltál egy ilyen történettel.

    Sok sikert kívánok:
    Mariann,
    Kritika Klub tag (Megtalálsz minket a Merengő fórumán.)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)

    Kulcs: 5 pont. Fura, hogy megint feleznem kell. Igazából ahogy utólag végiggondoltam, majdnem nem is tudtam, felhasználtad-e az átkot, aztán rájöttem, hogy hol láttam. Nem annyira volt hangsúlyos. A rosszullét sem, de az azért jobban megragadt bennem.

    Szereplők: 7 pont. Szeretem Remust, amikor más, amikor vad és önálló, amikor szenvedélyes, de itt kicsit átestél az érzéketlen kategóriába. Nem tudom elképzelni róla, hogy a hűtlenségét ilyen közönyösséggel kezelje, sajnálom. Ott van persze az, hogy megváltozott, viszont nekem itt egy kicsit furcsa volt ez az egész új személyiség mizéria. Jobban kifejthetted volna. Tonks pedig... hát, részben úgy érzem, nem állt eléggé Remus mellé, részben meg nem hiszem, hogy ő sokkal könnyebben feledhetné el a fia halálát. Pont egy anyát jobban megviseli, furcsálltam, hogy végül mégis ő volt, aki leteremtette Remust. Andromedával ritkán olvasok, nincs összemérési alapom, de nekem ő tetszett.

    Cselekmény: 7 pont. Leszámítva Remus karakterének idegenségét, egy érdekes ötlet volt a páros. Viszont én nem hiszem, hogy ha már tényleg kibékülnek Dorával, pont Andromeda esküvőjén megint megcsalja, és vélhetően azóta is többször. Szerintem mikor Remus visszament Dorához, akkor komolyan gondolta, hogy sajnálja... mit keresett akkor Andronál? Nem, az már nem kellett volna oda, az egész szexes befejezést hagyhattad volna inkább :(

    Tetszés: 7 pont. Összességében nem volt rossz, fogalmazását és lefolyását tekintve, na meg tényleg érdekes ez a páros, azokért vontam le pontot, és éreztem kellemetlenséget, amiket fentebb említettem. Na meg a cigiző Remus miatt ^^ Nem az első ezen a kihíváson, de korábban valahogy jobban elfogadtam tőle.

    Azért köszönöm, hogy olvashattam, és gratulálok! :) Sok szép pontot kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Miss Kuszaság2012. május 1. 11:25

    *Miss Kuszaság lelkes integetés kíséretében belibben*

    Kedves Író! :)

    Egész egyszerűen imádom a történetedet! *.* Beleborzongtam minden sorába: már az is elképeszt, hogy Ady szavai mennyire összhangban vannak a Te szavaiddal (vagy fordítva, nekem mindegy ^^''), tökéletes! *.*

    Utálom elképzelni Remust, amint szemrebbenés nélkül megcsalja Dorát – ráadásnak éppen Andromedával –, most valahogy mégsem zavart. Talán a tálalás miatt, talán azért, mert egy remek kis "pálcaintéssel" megváltoztattad Remus jellemét (egyébként szexi, kissé nemtörődöm, mégis csodálatos lett; cigarettával a szépséges ujjai közt különösen vonzó *.*), esetleg Dora kibontatlan karaktere miatt – nem számít. Persze sajnáltam a lányt végig, habár Meda sokkal szimpatikusabb volt, amolyan igazi egyedülálló, özvegy NŐ, aki már-már kamaszszerelemmel leste a FÉRFIT. Mondjuk tény, olvasás közben végig az járt a fejemben, hogy Dora némi boszorkányos flörtöléssel könnyedén visszaszerezhette volna a férjét, ám nekem úgy tűnt, egy fikarcnyi erőfeszítést sem tett az újra-meghódítás érdekében...
    A kulcsaidat szuperül beleillesztetted a szövegbe, hiszen jóformán a Crucio változtatta meg a Drágánkat, és a rosszullét üldözte vissza Dorához.

    Összességében egy fordulatos, zseniális szereplőkkel és szenvedéllyel teli, olvasmányos kis művet rittyentettél nekünk! ^^ Még Cissy megjelenése is tetszett, aztán az, ahogy Dromeda elküldte a férfit. A legjobb viszont... lehet, hogy túlságosan romantikus hangulatban vagyok, de gyönyörűséges volt, mikor Remus hoppanálás előtt a feleségére gondolt. :) Az epilógussal ezt az apró csodát rendesen összetörted ugyan, ám azt hiszem, ez az utolsó csavar kellett a történetbe...

    Öhm, több értelmes gondolatom nincs, szóval adom a pontokat:

    Kulcsok: 10
    Szereplők: 10
    Cselekmény: 10
    Tetszés: 10

    Nem hittem volna, hogy lesz ilyen. ^^''
    Köszönöm az élményt, további magas pontokat kívánok! :)
    Miss Kuszaság

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    A cím az nagyon jó lett és az alap ötlet is tetszik. A másik dolog, az az idézet volt, ami gyönyörű és tökéletesen illett a story-hoz.

    Kulcsok: Szerintem eléggé elhanyagoltad a rosszullétet, mármint oké, ott volt Remus, hazament és hányt, de ennyi, azt úgy eléggé hiányoltam, viszont az tetszett, hogy a Crutiot ennyire hangsúlyoztad.

    Szereplők: Mindenkinek megvoltak benne a jellemvonásai, egyedül szerintem az volt a rossz benne, hogy Meda és Remus annyira nem önmaguk voltak, mármint oké, ez volt az egésznek a lényege, de ez nagyon durva, hogy képesek voltak megcsalni egymással Dorat és ez annyira elképzelhetetlen és hihetetlen volt, hogy eléggé nehéz volt magam elé képzelni a történetet.

    Cselekmény: A cselekmény az fantasztikus volt, igazából nincs is mit hozzáfűznöm, tetszett, hogy nem állítottál be senkit sem tökéletesnek, mindenkinek volt hibája, de nem tudtam elképzelni így Medat és Remust, bárki mást, vagy Dora nélkül őket is, de így elég nehéz volt.

    Tetszés: Összességében nekem nagyon tetszett, kivéve, amit eddig már leírtam, de nem írom le még egyszer xD Viszont a vége az nekem nagyon nem jött be, mert én inkább Dora helyébe tudtam volna magam elképzelni, és ez baromi mocskos volt az ő szemszögéből – jó persze, nem tud róla …

    Kulcsok: 8
    Szereplők: 8
    Cselekmény: 10
    Tetszés: 9

    Gratulálok! :D
    puszi: LilyV

    VálaszTörlés
  7. Kedves "Író"!
    Ez az utolsó írás, de szívesen kihagytam volna. Ez egy nagyon beteges történet volt. Enyhén lealáztad Dorát. Nincs az a nő, aki ennyire gerinctelen lenne, és még mindezek után is ragaszkodna egy férfihez... Remélem nem saját élményből merítettél, mert akkor tudlak sajnálni. A stílusod és a fogalmazásod még tetszetős is lenne, de ez a témaválasztás... De nem is részletezem, beszéljenek helyettem a pontok:
    Kulcsok: 5
    Szereplők: 4
    Cselekmény: 4
    Tetszés: 2

    VálaszTörlés
  8. Kedves író!

    Keresnem kell a szavakat...
    Komoly erőfeszítésembe kerül, hogy ne legyek bántó!
    A történet alapjaiban életszerűtlen, komolyan elgondolkoztam az életkorodon és a világképeden. Ha egy család átlagos, hétköznapi normák szerint éli az életét, akkor még egy gyermek halála sem vehet rá se veheti rá őket, hogy így viselkedjenek. Ráadásként a feleslegesen beleszuszakolt szexuális jeleneteid is rontottak az összhatáson.

    Kulcsok: 3
    Szereplők: 2
    Cselekmény: 2
    Tetszés: 2

    VálaszTörlés
  9. Az egyik bíránk, LuSir nekem küldte el a véleményét, mert nem tudott belépni az oldalra. Elnézést, hogy csak most hozom, remélem, ezért nem haragszol meg. :)

    LuSir:

    Kulcs felhasználása: 9
    Mint majdnem mindenki, helyesen használta fel a kulcsot.
    Szereplők: 6
    A szereplők némi személyiségzavaron estek át. Még legmerészebb álmaimban se tudnék olyan Remust elképzelni, mint amilyen ebben a történetben volt. Talán addig nem is lett volna vele semmiféle gond, ameddig egy Sirius hasonmás lett volna. De azt soha nem mertem volna elképzelni, hogy otthagyja a feleségét és hagyja Dorát szenvedni. Andromeda meg nem lehet ilyen anya… Személy szerint nem igazán tetszett a szereplők kialakítása, viszont még nem olvastam hasonlót és érdekesnek tűnt.
    Cselekmény: 8
    Mindig is tetszettek a szerelmi háromszögek. Jó volt a történetvezetés és nem volt benne nagy időugrás. Szerkezetileg is elfogadható volt.
    Tetszés: 8
    Már említettem, hogy ellene vagyok az ilyen anyai nemtörődömségnek és a saját lányát képes ilyen kilátástalan helyzetbe hozni. Remusnak amennyire jól állt a nemtörődömség, annyira elképzelhetetlen, hogy ő ilyen lenne. Dorat csak sajnálni tudtam. Azonban egy egész jó történet volt.

    VálaszTörlés